Thursday 27 February 2014

執行師父工作要注意的事項



It is the one who walks that falls; one who is seated never falls. One who performs Guru-karya may commit some mistake unknowingly; no sadhak will commit any mistake knowingly. I have ‘full faith’ in this!

I will never accept criticism of any sadhak who performs Guru-karya, because I believe that it is very easy to ‘criticise’, but very difficult to perform karya.

Therefore, I will be happier if you come to meet me only with ‘positive well perceived’ proposals, and not with proposals that are derogatory in nature,

只有走路的人會跌倒,一個坐著的人就不曾跌倒。一個執行師父工作者,可能會不經意的犯了一些錯誤,但沒有一個信徒是有意識地犯錯。我對這個完全有信心

我從來不會接受,任何對執行師父工作的信徒的批評,因爲我相信批評是非常容易的,而執行工作卻很困難。

因此,如果你只是帶著正面及有建設性的提案來見我,我会更高兴。而不是貶義性質的建議。




No comments:

Post a Comment